Lördag

Sitter nu på jobbet, började kl 9, och jag är sååå trött. Det händer inte mycket idag :( jag ska sitta här vi datorn och ska göra en kurs som alla måste göra som  jobbar här.
Min dag började med att jag fick plocka damunderkläder och damstrumpor, ni ska bara veta hur långtid det tar :O Och nu är jag jätte hungrig , ska nog gå ner till Saluhallen och köpa mig något gott innan jag startar min kurs, det tar ett tag, började med den igår, men hann ej klart, började ringa  ganska mycket i slutet av kvällen så fortsättningen följer idag :P hah.
Längtar tills jag slutar, är ledig imorgon, längtar till att få sova ! Idag ska jag verkligen bara slappa, inget festande tror jag. Måste ta det lite lugnt så jag inte har ihjäl mig själv :P heh
Sen när jag kommer hem ska jag visa er mitt nya smink som är OTROLIGT bra, dyrt, men super.  ;D
aja, ska köpa mig något nu. Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0