Torsdag

Fan vilken lång dag det har varit idag ! Helt slut, jobbade från 11-20. Jag sitter här i min säng och kollar när Emil spelar "Tecken", eller kollar kanske jag inte gör, mer lyssnar. Jag sitter och försöker lära mig Photoshop, men det är ju så svårt i början, jag förstår typ grunderna nu, men det är långt kvar tills det blir bra....
Jag hittade en bra instruktions video på internet som man kunde ladda hem gratis som innehöll grunderna för Photoshop, den var väldigt bra faktiskt och sen kunde man köpa mer utvecklande videor hur allt fungerar.





Pysslat lite


Någon annan som har något bra tips på någon sida eller något knep om hur man lär sig Photoshop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0