Emmy

Träffade Emmy efter jobbet, hon mötte mig i Gullmarsplan. Vi tog en promenad därifrån till en sunkig krog i närheten där vi bor. hehe, Jag tog en Öl och emmy tog lite rött vin som tydligen smakade piss enligt henne, själv gillar jag inte vin alls så jag ville inte smaka.
På den krogen finns det mest bara gamla gubbar, synd, skulle vara kul att ha lite mer ungdomlig krog inärheten där man bor. Aja sen efter kl 21 drog vi hem, börjar 10 imorgon också, ska föröska lägga mig lite tidigare, kom inte i säng för en kl halv 2 igår natt.
Nu ska jag sätta mig och kolla på Arn, den ska tydligen vara dålig, har inte sett den än så jag ska inte säga något. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0