Söndag

Det blev inte en sådan lyckad kväll igår, varken jag eller Dennis var speciellt taggade :S
Min kväll var så här : Jag möte dennis i T-centralen, vi gick till Royal Garden, vi gick in tog en öl var, vi satt där, var inte alls så mycket med folk, folk kom inte igång för en kl 1 ungefär. Jag och Dennis träffade Amanda där , hon bjöd mig på en shott. Ungefär så rolig var min kväll, Dennis och jag tog sedan en promenad därifrån till Slussen och tog tuben hem. Hade jätte ont i mina fötter, hade mina favorit pumps på mig , svarta från Monkey.
 
Nu sitter jag och kollar "Sex and the City" på Comedy Central, älskar den serien har hela på boxer :)
Är ledig imorgon, så jag tror jag ska dra iväg och simma, bra träning :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0