Lördag

Kom nyss hem från Emil, sov där. Mys mys :-) Jag tror jag kom hem vid 3, halv 4 så jag är sjukt trött! 
Men det jävligt kul igår, modevisningen var så där men jag såg inte så mycket heller, men det var lite halvdant. Mycket med folk var det, varmt som fan, men som tur var hade vi fixat vip bord så vi satt ifred :-) Vi fixade oxå 10 öl och 10 shotts för 950 kr , helt okej att dela på, plus att vi fick gratis inträde och fick gå före i kön så det var helt OK.
Efter modevisningen var slut så började partyt, vi dansade som fan hela kvällen. Jag borde ha byt skor, tänk att dansa i dem där höga klakarna  en helkväll. Känner typ inte mina fötter längre :-P

det var min dag igår.

Idag så blir det mer slappt tror jag, ska väl vara med familjen, kolla melodifestivalen tycker inte det är så bra, men det känns lite som ett måste haha ;-P men det är mysigt att umågs och käka något gott :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0