5 November

vad ska man hitta på när man är sjuk? Min hjärna börjar bli rastlös men min kropp säger att den inte orkar att göra något. Man ska kanske ta den korta promenaden till ICA, köpa sig något gott, kanske glass, godis och massor av såna skräp saker (a) Men men vad ska man göra när det är så gott! Jag har ju inga direkta överviktgsproblem, snarare underviktningsproblem...bläää jag vill minst väga 5kg mer. Visa har problem och gå ner och andra har problem att gå upp i vikt. Sånt är livet! Gäller bara att inte ge upp!

Näe nu ska jag käka mat och sen blir det väll promenaden till ICA efter det.
PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Simone

Vad snygg du är, gilalr den frisyren! :)

2009-11-05 @ 17:04:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0