Halloween

Hejsan !!!

Har ni haft en trevlig helg?
Min helg har varit OK...I fredags när jag kom hem från jobbet så tog jag det lugnt hemma, käkade middag drack öl och sådan.
På lördagen så vaknade jag upp, eller blev väckt av Johan rättare sakt kl halv 11, mådde jätte konstigt.
Men ialla fall, jag gick upp fixade mig iordning och följde med mamma och dem till MediaMarkt, Mio, Jurassic Zoo och Ikea. Hela tiden kändes det som om jag vore bakis, skitkonstigt. Jag kom hem sov 2 timmar mådde fortfarande konstigt, tog lite ipren och käkade mat. Sedan mådde jag tillräckligt bra för att dra iväg till söder på en hemmafest.

Hemmafesten var hos ett par polare till Emil som har egen lägenhet där. Vi stannade där hyfsat länge och sedan skulle alla dra och käka, då drog jag och Emil och jonte till tuben.
Vi hoppade av i globen och därifrån drog vi till macken som ligger i närheten och köpte chips. Jag och Emil drog sedan hem till honom och glodde på Family guy, mys mys!



Så här såg jag ut igår. Man skulle egentligen klä ut sig, men jag fick reda på det så sent så för mig blev det inget, men lite försökte jag klä upp mig ialla fall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0