OM MICHELLE







- frågor om förhållanden

är du singel? - Nej!
hur många har du varit kär i? - oj, kär och kär, riktig kärlek, en gång, oseröskärlek, några gånger
är du kär just nu? - JAAAAA som bara den!
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Kanske, det har inte riktigt hänt mig, men säkert


- frågor om dig själv

namn? - Michelle
några piercingar? - jag har håll i öronen, 3st.
vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, linne och en stor varm kofta.
vilken årstid är bäst? - Sommaren, utan tvekan
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Jag är pigg, äter en god frukost och känner mig happy
vad tycker du mest om hos dig själv? - oj, svår fråga, min ögon kanske
vad är du bra på? - svår fråga nr 2, kan finnas lite små saker
Vilka älskar du mest på denna jorden? - Min familj och Emil
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - alltid bäst att sova tillsammans med någon! Fast inte vem somhelst såklart !

- frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Emmy
vem är den roligaste av dina vänner? - Det är olika
vem är snyggast av dina vänner? - Alla!
vem är mest partyprisse? - Det kan vara olika
vem är den du helst har filmkväll med? - Emmy
vem av dina vänner är mest "evil"? - Oj hmm...., Emmy är väll mest "evil" ;) inget illa menat!

- Frågor om din familj

vem står dig närmast? - jag har några snyckna
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jo det har jag
vem är farligast i din familj? - Valpen ;)
vem ser roligast ut i din familj? haha det kan vi allihopa göra
vem är coolast? - Meja
har ni något husdjur? - Ja, en valp
vem har du mest gemensamt med? - Jonnah
vem står för underhållningen? - Jonnah
vem sover du oftast med? - Jonnah och Emil, men inte samtidigt så klart
roligaste kvällen med familjen? - Många!


- frågor om idag

vad har du gjort?
- jag har varit hemma med Abbe (hunden). Tagit några promenader, käkat mat, kollat tv.
vad ska du göra nu? - Dricka Oboy
har du gjort något dåligt idag? - hmm...ätit för mycket med godis kanske
vad har du ätit idag? - Frukost, flingor, fil och oboy, Lunch, pizza, Middag, falukorv med pasta
har du duschat idag? - Jaaaa, underbart
är du trött nu? - japp!
vad händer i morgon ? - Imorgon ska jag kanske till stan och sen kommer Emil hit
jobbar du? - Ja
har du varit på jobbet idag? - Nej, ledig idag och imorgon 

- ANNAT
Hur mår du just nu? -
Jo jag mår hyfsat bra.
Är du hungrig nu? - Jo faktiskt
Vad är klockan nu just nu? - 21:01
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Min blogg

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -
Emil
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - Emil
Vem sms:a du till senast? - Emil

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
1 sekund sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - hmmm...3 veckor sen tror jag

- ÖVRIGT
Gillar du punk? -
Neej
Har du sminkat dig idag? - Nej det har jag inte- frågor om idag


-KÄRLEK

Är du kär just nu? -
Ja! den frågan ställdes väll förut?
Har du kysst någon idag? - nej :(
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Emil, men mer än så!
Vem sov du senast bredvid? - Jonnah, vi båda gillar inte att sova ensama , (haha)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej, det skulle jag inte
Har du ett förhållande? - JA!
Är du romantisk? - jorå det kan jag vara
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej!!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande med Emil såklart!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0