Amon Amarth, Entombed

Igår var en väldigt lyckad kväll! SUPER!
Det började med att jag och Emmy träffades på Gullmarsplan och därfrån drog vi till hammarbysjöstad.
Där käkade vi thimat, super gott, ris med kycklig och chasewnötter och till det tog vi en varsin öl. Efter vi hade suttit där i ungefär en timme så drog vi vidare till fryshuset. Där mötes vi utav en jätte lång kö med rockers.
Vi var ganska tidiga så där stod vi i kön och frös våra små rumpor av oss. Men när dom började släppa in folk gick det genast fort att komma in.
När vi var inne så gick vi och köpte oss lite öl, 3,5, usch, smakade hundpiss, men men.
Efter vi har fått sått där inne och väntat i ungefär en timme så började Entombed att spela. Dom var faktiskt skit bra, har inte hört så mycker av dom tidigare.



När dom var klar så var det en ganska lång paus tills Amon skulle börja lira. Vi var väldigt ivriga, vi har varit på deras spelningar tidigare och då tyckte vi det var jävligt bra.
Plöstligt lös scenen upp och alla börja skricka och lyfte sina armar upp i luften och visade sina djävulshorn.
Spelningen var såååå bra! Det var en underbar stämning hela konserten.
Emmy och jag var helt galna, stod där och skrek så nu är jag hes, hahah...och ont i nacken har jag oxå.



Efter konserten var vi helt slut och svettiga, det var som en 100 graders bastu där inne.



Sedan drog vi vidare till söderhof och träffade Robin och hans polare. Efter en öl senare så drog vi till malibu på kungsgatan. Inget vidare ställe men där träffade vi ytligare några polare och Emil var där oxå.
Alla drog hem efter kl 2 ungefär förutom jag och Emmy som dansade tills dom skulle stänga. Då drog vi hem till Emmy och deckade i hennes säng.

Tack för en super kväll gumman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKA ROCKERS!!

2009-10-18 @ 18:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0