Godnatt

nu ligger jag i min super mysiga säng och kollar på tv. Jag är trött efter en ganska stressig men endå bra dag på jobbet.
När jag kom hem fick jag ett glatt välkomande av min lilla bushund. Sen dess har vi bara legat och myst framför tven.
Jag hade även sällskap av min mamma och Johan (styvpappa). Vi satt och kollade på idol, käkade en jätte god middag och drack kall öl. Tummen upp!

Imorgon blir det konsert med Emmy, ska bli kul!
Vi ska kolla på ett metalband, Amon Amarth, det trodde ni inte om mig va? hehe.
Förbanden är Entombed och Evildead, ska bli intressant och se dem oxå.
Innan konserten ska jag och Emmy ut och käka någonstans och ta någon öl.
Det ska bli så kul, var så längesen vi gjorde något tillsammans.

Nu ska jag ialla fall sova så jag är pigg och är på mitt bästa humör när vi drar imorgon.
Ni får sova så gött! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0