I helgen

Hejsanhoppsan

Vad har ni haft för er i helgen?

Själv har jag jobbat och jobbat. Fast lite annat har jag väl oxå gjort. I fredags så slutade jag kl 20, mötte Emil i centralen och vi drog hem till mig. Vi hyrde en skräckfilm ( end of the line) och köpte massor av godis, var super mys. På lördagen så jobbade jag och sedan drog jag hem och umgicks med min familj, spelade kort, lyssande på musik, åt god mat och drack öl. Och sen idag har jag jobbat igen, en väldigt lugn dag för att vara lönehelg. Men nu är jag ialla fall hemma, myser i min säng, väntar på Emil som ska sova här i natt. Är ledig imorgon, JIPPI!

Jag och mormor var och lunchade igår, då var vi in på Mathilde om någon vet vilken butik det är, dem har ialla fall märken som Honkey Dory, By Marlene Birger och sådana märken. Såg en sådan fin kofta där inne. Funderar på att köpa den, Underbar.

Som jag sade förut så hade jag beslutsångest om jag skulle fixa en iphone eller inte...men nu har jag bestämt mig, den är redan beställt och klar och den kommer imorgon eller på tisdag. NICE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0