Onsdag

Nu har jag tagit mig en liten rast, är så trött. Det är bara 20 min kvar sen ska jag hem och lägga mig i sängen och sova:P
Det har inte hänt så mycket idag, kom hit vid 11, började med att plocka in Björn Borg underkläder i lagret och sen har jag prismärkt lite. Jag blev klar med allt för idag det känns skönt, behöver man inte känna sig så stressad nästa dag:)
Imorgon kommer min morbror från göteborg hit till stockholm:D det ska bli så kul! Har inte träffat honom sen förra sommaren tror jag :O kan det vara så länge? hmmm eller så var det någon gång efter det, men längesen var det ialla fall.
Vi ska vara hemma hos mormor och käka en mysig middag och dricka lite vin och efter det kanske jag drar ut och träffar lite vänner.
Aja nu ska jag gå tillbaka till arbetet.
Hare bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0