Då flyttar man då...

Japp, imorgon flyttar jag och min familj...
jag är så sjukt stressad just nu, jag har packat hela dagen och sen imorgon så jobbar jag medan dem flyttar det mesta. Skulle vara så skönt om jag kunde ha varit ledig, men men, ska försöka ta ledig någon annan dag i veckan.

Kom ganska nyss hem, har varit ute och pratat med Emmy, hon har äntligen kommit hem från Malta. Bäst för henne!!!!
Tur att jag har henne, behöver verkligen lite stöd just nu! Hon är verkligen där när man behöver någon som mest. YOU ROCK!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack gumman :) självklart måste du ta den bilden där det ser ut som om jag har cerebral pares i ena sidan av ansiktet.. :P

2009-06-08 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0