Måndag

Jag har haft ganska mycket för mig i helgen så jag har inte haft tid att uppdatera..
I fredags jobbade jag och sedan drog jag till min polare Tove, hon hade studentmottagning. Men när jag kom dit vid ungefär halv 10 så var det inte mycket med folk kvar. Jag var där i en timme och sen åkte jag hem och sov för att jag skulle upp och jobba på lördagen. Efter jobbet åkte jag hem till Leo för han hade sin studentmottagning och efter det drog jag, Emil och leo till en krog i närheten och kollade fotbollsmatchen mellan Danmarkt - Sverige. Dålig match! inte för att jag är så inne i fotboll men men.
Och sedan igår så hade Emil sin studentmottagning, där blev det mat och öl och fika :) trevligt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0