Måndag

Nu sitter jag hemma och slappar, väntar på att Emmy ska komma hit. Vi ska käka jordgubbar och sola:) Ska passa på att umgås med henne riktigt idag för sen så drar hon utomlands, den lilla #?%@!.

Igår så blev det söder :) med Dennis och hans tjejpolare. Jätte trevlig tjej :) Först så var vi på OJOJOJ och sedan drog vi till Dovas på fridehmsplan mest för att vi var så pissnödiga haha..där tog vi en öl och sedan drog vi vidare, eller dem gjorde det rättare sakt..jag drog hem till Emil eftersom han nyss hade kommit hem från hans landställe. När jag kom hem till honom så blev vi inte kvar så länge. För sedan så drog vi till söder igen och träffade några vänner och en av dem var Jakob som fyllde 19 år igår (Grattis i efterskott). Vi drack lite öl och snackade och sedan vid 2 tiden så tog jag och Emil en taxi hem.

Men nu ska jag dra mig utåt, vänta på Emmy och sedan dra och köpa lite godsaker :) Just ja, imorgon blir ansiktsbehandling, super skönt, verkligen vad jag behöver! Hare bäst! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0