Studenten....

Imorgon tar Emil och många andra studenten, något jag kommer missa eftersom jag måste jobba. Det känns inte så roligt för jag vill gärna vara med. Skulle ha fått vara med på flaket, det skulle vara jätte kul eftersom jag själv inte kommer få uppleva det. Men imorgon jobbar jag 8-17, helt okej tid, och efter det möter jag säkert upp Emil och alla andra någonstans där dom håller till. Sedan har dom sin studentavslutning på "ett ställe" där jag kanske följer med och firar.




Men jag ska vara glad ialla fall fast än jag inte tar studenten. Kanske inte gick så bra för mig i skolan men jag har ett jobb där det går bra :) Så jag ska vara glad! Det är inte många som får jobb nu när dom slutar skolan, ialla fall som ekonomin ser ut nu..


OCH NU ÄR DET SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0