Film 2009...

Jag har ju sett ganska mycket med filmer i år, men jag tänkte berätta vilken film som jag tycker har varit den sämsta, den bra och den bästa filmen jag har sett.

Den sämsta filmen jag har sett var en film jag såg nu i helgen. Jag och Emil skulle gå och hyra film, när vi kom dit så såg jag en film som heter "Trekant", en svensk komendi film som verkade rolig och kanske värd att se. Så den blev det.

Så här står det på filmen att den handlar om:
(Hoppas ni ser vad det står)



Framsida


Denna film rekomenderar jag ej att ni hyr. Det är en film som ser ut att vara gjord av ett par media elever från någon gymnasieskola. Alltså en film som ser ut att vara filmad med en vanlig hemma kamera. Så varken bilden eller ljudet är bra.
HYR EJ!


En bra film jag har sett i år är Wolverine, alltså den nya X-men. Det är en film som är spännande, mycket välgjord med super coola effekter. Som jag sa lite tidigare i min blogg så har den en lite konstig handling men det är inget som direkt förstör filmens helhet. Så ta med din partner eller en kompis och gå och se den! VÄRD ATT SE!






Den bästa filmen jag har sett iår är "Batman, The dark knight". Det är en super bra film med mycket med action, coola effekter och mycket spännande. Finns inte mycket mer att säga om den än att det är den bästa filmen i år. Så hyr den eller köp den! MYCKET VÄRD ATT SE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0