Fredag

Nu är det fredag igen, dagarna går så fort :O
Idag var jag på stan med Dennis och shopade runt lite:)
Jag träffade honom på slussen vid halv 1 och vi drog till östermalm, där gick vi in på Sturegallerian och kollade runt. Sedan drog vi till ett café i närheten, jag ville först dra till "espresso house" vid svampen med dom har stängt, skiit dåligt!
Så det blev ett ställe jag inte kommer ihåg nu:P heheh. Där tog jag en kladdkaka och en färskpressad jucie:) Sedan drog vi till Nk kollade lite skor till Dennis och vi hittade ett par skiit snygga;) det blev sedan lite mer saker än så..och jag hittade en fin tröja och ett par solbriller och en bikini :D

Efter allt springade gick vi till "Fridays" och tog en öl. Den var inte god , helt avslagen, usch!!

Nu är jag hemma igen, ska äta tacos nu, sååå gott , kan nästan äta hur mycket som helst. Efter middagen ska jag träffa Emmy, vi ska vell hänga ute i det fria :)

Vad ska ni hitta på ikväll?

Hare bra så länge!



Kommentarer
Postat av: Dennis

Trevlig dag asså! hittade mycket kul! ;D

Ölen var ju en besvikelse men vi får ta den på ett annat ställe nästa gång vi är ute och shoppar! ;D

2009-05-08 @ 23:18:25
URL: http://riceding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0