Lördag

Nu kom jag och syrran hem från stan....varit med mamma och alla på stan , mammsen fyller år idag:) Vi har varit väg och köpt blommor och kort.

Vi har precis städat klart i huset så mamma blir glad när hon kommer hem, sen bl det tårta JIPPI !

Igår som sakt var jag och Emmy och Dennis ute och dansade fötterna av oss, hehe. Vi förade först på ett litet ställe, drack några öl och snackade skit....och sedan drog vi till chaplins.
Chaplins , det är lite sunkit men men, kul var det ialla fall.
Där var vi till kl 2 ungefär...och sedan orkaade inte våra fötter något mer. Vi drog till donken tog en varsin meny och sedan till tunnelbanan där alla var tvungna att spy,inte vi alltså...utan massor av dryga männiksor som inte kan dricka. Det var någon på tuben som hade spyt över fyra säten blääääää!

Jag och Emmy åkte hem till henne. Vi kom hem vid kl 3...jag lovar, jag har aldrig somnat så snabbt :P

Lite bilder från kvällen













Fotade , Chaplins bar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0