Måndag

Hejsan!

Idag har jag varit iväg till min läkare..
Jag har haft ont efter en operation och jag var rädd att jag skulle få en infektion som jag har haft en gång redan.
Först så åkte jag till jobbet, berättade att jag inte mådde så bra, åkte sedan till sjukan tog några prover. Dom visade som tur var att jag var OK "pust". Så det är jag super glad för :D men dom skrev ialla fall ut en medecin till mig mot infektion, för att vara på en säkra sidan:)
Emil hängde med mig som tur var, tycker det inte är så kul att åka själv , "hehe".
Efter allt det åkte vi hem, vi slappade i solen.
Så imorgon kan jag åka till jobbet och inte behöva orolig att det ska vara något pågrund av att det gör ont. Nu blir det medicin och värktabletter.
Det är för dyrt att vara sjuk ! Så inget i onödan!



IGÅR:

Igår (söndag) var jag på promenad med Dennis. Vi gick igenom Skogskyrkogården till Macdonalds, jag tog en stor pommes och han tog en hammburgare och en cola. På vägen såg jag en lite fågelunge som hoppade runt där, den kunde inte flyga, försökte få en bra bild på den, men den vägrade att stanna:P Aja efter det så gick vi igenom kyrkogården igen men den här gången så gick vi vilse haha...och då så klart så skulle det börja regna ...typiskt min tur! Men vi hittade hem tillslut.
När vi var klara med promenaden så gick jag hem till mig och han hem till sig.
Lite senare så mötte jag upp Emil och vi drog till söder och gick på bio, vi såg Wolverine. Den var bra, väldigt cool gjord lite konstig handling kanske men den var helt klart värd att se ;)









MIN HELG:

Min helg har varit helt okej :) I fredags så hmm...ja just det, så jobbade jag till kl 19 och sedan åkte jag hem, var med mina systrar och sedan drog jag hem till Emil och kollade film och hade det mysigt. På lördagen bjöd Emil och jag hem en polare till honom och vi drack lite Folköl och kollade film, spelade Guitar Hero och lyssande musik. Det var trevligt ,kom inte i säng för en kl 4 på morgonen :P heheh.. det var ett tag sen jag var uppe så länge.


Kommentarer
Postat av: Dennis

Du fick till en bra bild på pippin! ;D

Det såg inte ut som du skulle få de när du hoppade runt där haha! ;D

2009-05-25 @ 21:01:01
URL: http://riceding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0