Måndag

Idag har jag gjort lite jobbiga saker och sedan vid kl 15 åkte jag hem till Mormor och sov. Sedan kom Johan (styvpappa)och hämtade mig med bilen och vi åkte hem där en fotograf gick runt i vårat hus och fotade eftersom vi ska sälja det. När jag kom hem gick jag och hämtade deklarations papprerna som ska lämnas in idag:O whops! helt glömt, jag lade  fram dem på bordet, men jag orkade inte göra de direkt , jag var sååå trött att jag kunde knappt hålla ögonen öppna så jag gick ner i mitt rum och sov till kl 21. När jag vaknade gick jag upp och skulle göra dom där papprerna men då hade Jóhan varit så snäll och fixat det till mig, så nu ligger jag i min säng igen och kollar film:)

Jag får upptatera lite bättre senare när jag mår bra! Kanske har fått bilderna från Pavel då som jag kan visa:) hoppas dom blir bra:D
Hare bra så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0