Onsdag

Det blev ingen studentskiva för mig igår :( jag hade helt enkelt inte orken till det, så tråkig som jag är. Men jag slutade jobbet vid kl 20, och skivan började vid 22, så då skulle jag vara där vi 23. Idag börjad ejag kl 9 , så jag hade inte orkat.....
jag var inte alls taggad på det så det kändes väldigt onödigt.....men jag har endå lite ångest att jag inte gick, var säkert skiit kul...men det är ju inte roligt om man känner sig begränsad.
Jag har ett par örhängen, ringar, i blått och glittrig blå ögonskugga om någon vill ha ;) hahah, köpte helt i onödan, efter som jag inte gick. Det var disco tema och jag skulle vara väldigt blå hehe :P
Men men...så blev det ialla fall

Jag kom hem för en liten stund sen från jobbet...så jag är helt borta i huvudet. Är så trött...men det blir så när man har varit ledig lite för länge. Alla vanor försvinner och nu är det lite som att börja om. Känns verkligen i hela kroppen, blir nog bättre imorgon:)

Hare bra!


Kommentarer
Postat av: your sistah

hej! jag tackar gärna emot det du erbjuder om ingen annan så vill ha det!



Mvh den bästa.

2009-05-16 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0