Tidigare ikväll...

Ikväll har det varit skönt och slappt....
Jag har pratat ihop mig med lite kompisar om vad vi ska göra för planer. En av dem är ialla fall att vi ska dra på kryssning, det ska bli kul :)
Jag måste verkligen ta upp kontakten med många av mina vänner....tråkigt när man märker att dem försvinner mer och mer om man inte håller fast vid dem.
Men nu är det andra bullar ;) hahah
Imorgon ska jag dra uppåt i landet till Gävle, där min pappa bor som jag inte har träffat på länge nu. Det ska bli kul att se honom igen:)
Sen ska jag försöka se till att träffa lite gamla kompisar där uppe...man vill ju inte förlora dem helt!
Sen ska vell jag och pappas tjej dra till stallet (hon har häst) och kanske rida lite. Jag är inte en häst älskare direkt...men att rida är faktiskt avslappnade....jag behöver tänka på lite andra saker just nu och det passar perfekt.

Nej nu ska jag käka lite och sen sova, upp tidigt imorgon ;) så jag hinner med tåget ..
Vi hörs snart

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0