Torsdag

Hejsan


Nu var det ett tag sen jag uppdaterade :P tråkig som jag är! Men men...just nu sitte rjag här och kollar lite roliga gamla bilder från förr... Imorgon blur det jobbet så ikväll blir det lugnt...men imorgen efter jobbet blir det studentskiva YEAH! Kul att hitta på något...jobbar inte i helgen så jag ska passa på att festa ;) Det är film tema...men får se hur det blir...blir nog bara mig själv... men ordentligt klädd så klart :)

Jag hoppas att det blir varmt väder snart...behöver lite värme...Just nu är det ju ganska fint ute men aah...
Jag och syrran drog till kärrtorp och solade idag, det var super skönt:) känner sig fräschare:) 




Just ja , härom dagen vann jag 150 kr på triss :D blev glad som fan...har aldrig vunnit så mycket...
fatta att man kan bli så glad av små saker ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0