Lördag

Hejsan !!

Lika dålig på att uppdatera som vanligt.
Igår var det så skönt för jag slutade tidigare för att jag var tvungen att åka till tandläkaren och fixa en tand som jag hade ont i . Nu känns den inte längre , super bra!;) Sedan var det en super mysig fredag ;)

Lite mat





Idag kommer våran valp :D En jätte fin mörk bullmastiffvalp !
Vi tror att han ska heta Leon, har lite namn problem :P


Åtta veckor


 Tio Veckor

Mamma, Johan och Ante är på väg att hämta honom nu i Skåne, en jävla bit!
Jag och syrran kommer tyvärr inte hinna träffa honom idag eftersom vi ska till Gävle idag:P


Dagens sminkning

 

Nu ska jag göra lunch, Hare så bra!



Kommentarer
Postat av: jonna

Herregud det var den sötaste!!! Grattis till ett så underbart tillskott i familjen!! Massa kramar Jonna

2009-09-05 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0